زمین  مسکونی 300 مترحومه کومله

زمین مسکونی 300 مترحومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

توضیحات بیشتر املاک
زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

توضیحات بیشتر املاک
فروش  سوییت  لنگرود جاده چمخاله  فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

فروش  سوییت لنگرود جاده چمخاله فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

توضیحات بیشتر املاک
فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک

فروش زمین در کوبیجار لاهیجان

فروش زمین های بزرگ و کوچک ارزنده در لاهیجان

فروش زمین 1: متراژ  10000 متر زمین باغی با نسخ ثبتی واقع در طرح هادی قابلیت دریافت سند ششدانگ مالکیت توسط ما, تفکیک و دریافت پروانه های ساختمانی و گردشگری و... از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی توسط ما, جلوی زمین دارای آب برق و گاز و کد رهگیری ،GPS و غیره , و کوچه 8 متری تا پای زمین ,در زیباترین نقطه لاهیجان کوبیجار (گران باغ) برای فروش . قیمت متری 350 هزار تومان 

www.gilan-estate.com 

فروش زمین 2متراژ 300 و 250 متر زمین مسکونی در طرح هادی و قابلیت دریافت پروانه ساختمان و...محل دارای آب برق و گاز و مسطح سرسبز و یکدست کنار جاده امنیت فوق العاده و سکوت و بدور از هیاهو ولی در عین حال دسترسی و نزدیکی به لاهیجان و منطق زیبای دیگر ,کد رهگیری ،GPS و غیره در زیباترین و کم نظیرترین نقطه لاهیجان کوبیجار برای فروش. قیمت متری 450 هزار تومن

www.gilan-estate.com

فروش زمین 3: متراژ 800 متر زمین  جلوی زمین دارای امتیازات آب برق و گاز و کد رهگیری ،GPS و غیره در لاهیجان ,چله  باغ جای شیبدار و دارای دوکله از پایین جاده و امتیازات و از بالای تپه نیز جاده و امتیازات انرزی میباشد برای ساخت یک ویلای زیبا  برای فروش . قیمت متری 80 هزار تومن

گران باغwww.gilan-estate.com

فروش زمین 4 :  متراژ 2000متر برای 4 نفر 500 متری, جلوی جاده دارای امتیازات آب برق و گاز و کد رهگیری ،GPS و غیره در لاهیجان   زمیدان باغ جای شیبدار و دارای دوکله از پایین جاده و امتیازات و از بالای تپه نیز جاده میباشد  برای فروش . قیمت متری 80 هزار تومن

www.gilan-estate.com

واقع درعروس گیلان لاهیجان,کوبیجار (گران باغ),علیسرود,زمیدان,زاکلیبر

مشاهده (عکس هرکدام زمینها) روی گزینه های فوق کلیک فرمایید

احمدپور        09027087013        09117087013

لاهیجان : لاهیجان (به گیلکیلاجؤن) که دارای لقب پایتخت گردشگری جهان اسلام است،[۳] مرکز شهرستان لاهیجان، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و ۹۵ مین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های چای پوشانده‌است. این شهر در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۰۶ با ۷۱،۸۷۱ نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت گیلان (پس از رشت و انزلی) بود، گرچه زمانی شهر اصلی و مرکز اداری (دارالملک) کل ایالت و پایتخت تاریخی بیه پیش بود.

لاهیجان از قدیمی ترین شهر های گیلان است به طوری که در زمان اشکانیان دژی در 6کیلومتری شهر به نام کهندژ وجود داشته است.این دژ تا زمان حمله ی مغولان در قرن هفتم پا برجا بود که بعد آن رو به ویرانی نهاد.پیش از اسلام شهر از سه بخش کهندژ، شهرستان و بازار تشکیل میشد که در سال 709ه.ق(یا در 705ه.ق) با حمله اولجایتو ویران گشته و 20 سال بعد در سال 729ه.ق از نو بنا شد. تا قرن چهارم بیه پیش (سرزمین شرق گیلان که لاهیجان را شامل می‌شود) تابع سلسله‌های دیلم بود که زمانی بر منطقه حکم می‌راندند. تازه از اول قرن چهارم هجری بود که مرکزیت منطقه از کوه به جلگه منتقل شد. سپس لاهیجان به قلمرو خاندان کوتم (در منطقه رانکوه)، که بنیانگذار اش ناصرالدین حسن بن علی اطروش (متوفی به ۳۰۴)، شیعه زیدی را به بیه پیش آورد پیوست (بیه پس، غرب سفیدرود سنی ماند). متعاقباً شاخه‌ای از یک خاندان محلی، ناصروند، بود که بر شهر حکم راند و علیه قوای الجایتوی ایلخانی در ۷۰۶ مقاومتی بی ثمر را ترتیب داد. به هرحال این خاندان پس از سقوطش با دختر یک سردار مغول وصلت کرد و بر دیگر امرای گیلان سروری یافت. در این زمان لاهیجان به همراه فومن، در غرب، شهر اصلی گیلان بود. «شهری بود با اندازه قابل توجه؛ ابریشم زیادی در آن تولید می‌شد و برنج و ذرت در آن کشت می‌شد، و همچنین پرتقال و مرکبات و دیگر میوه‌های مناطق گرم». لاهیجان اولین عصر طلایی خود را در قرن نهم، در پی دوره‌ای از جنگ‌های خونین با بیه پس، در قرن هشتم، تجربه کرد. حکمرانی خاندان ناصروند پایان یافت و خاندان کیا جانشین آن شد که از ۶۸- ۱۳۶۷ تا ۱۵۹۲ که گیلان ضمیمه تاج ایران شد، حکومت کرد. در قرن پانزدهم کیا نه تنها بر بیه پیش که بر قزوین، طارم، سلطانیه، ساوه، زنجان، فیروزکوه، تهران، ری و ورامین حکومت می‌کرد. دیگر دوره مهم در تاریخ شهر نقش مهم ولی غیر مستقیم کیا هنگام ظهور سلسله صفوی است که ادعای داشتن تبار علی زبن العابدین امام چهارم شیعه را می‌کرد. با این انضمام به امپراطوری و انتخاب رشت به عنوان مرکز فرمانداری ایالت شروعی بر افول لاهیجان، بود. راه قزوین به دریای خزر از طریق رشت و سفیدرورد جایگزین مسیر قزوین لاهیجان با کاروانسراهای کوهستانی اش (توتکی و سرداب) و پل با شکوه انبوه آن بر رود شاهرود شد.

به نظر نمی‌رسد لاهیجان برای جغرافیدانان اولیهٔ عرب شناخته شده بوده باشد، گرچه حدودالعالم که اول بار به عنوان لاهجان بدان اشاره می‌کند، آن را یکی از هفت منطقه بزرگ جنوب شرق گیلان در بیه پیش می‌داند. در سالهای میانی قرن سوم، بخشی از قلمروهایجستانیان یا وهسودان بن جستان جستانی بود که پهنه گیلان و مناطق داخلی دیلم را در بر می‌گرفت. لاهیجان در سال ۷۰۵ ه. ق به دست اولجایتو فتح شد و امیر تیمور به آن لشکر کشید. پس از تیمور، سید امیر بیک و نوادگان وی –از سادات کیایی– بر شهر لاهیجان حکومت کردند. پس از سقوط حکمرانان کیایی، حاکمان صفوی در این شهر حکومت کردند. از حوادث ناگوار و مهم در تاریخ لاهیجان، طاعون در سال ۷۰۳ ه. ق، آتش‌سوزی سال ۸۵۰ ه. ق و اشغال آن توسط روس‌ها در سال ۱۷۲۵ میلادی است. در سال ۱۲۳۰ ه. ق لاهیجان دچارزلزله شد و در سال ۱۲۴۶، بار دیگر طاعون در آن کشتار کرد.

فرمانروایان بیه پیش عموماً می‌توانستند قدرت شان را از جلگه به درون کوهها و حتی در برخی زمانها (از جمله سادات کارکیایی) به جنوب البرز بگسترند. آن گاه در آنجا (بیه پیش) خاندانی از کوتم یا هوسم در منطقه رانکوه که مرکزش در لنگرود در شرق لاهیجان بود ظهور کردند. این خط توسط ناصرالدین الحسن بن علی الاطروش علوی که تشیع زیدی را به منطقه کاسپین معرفی کرد بنیان نهاده شد؛ زین رو شرق گیلان شدیداً تحت تاثیر شیعه قرار گرفت، در حالیکه دکترینهای سنی از جمله حنبلیسم در بیه پس عمده بود. قدرت سیاسی خاندان الاطروش طی دهه‌های میانی قرن چهارم تضعیف شد و عمدتاً در طبرستان در شرق متمرکز شد، ولی سادات ناصری به دلیل اعتبار مذهبی شان در منطقه کاسپین تاثیرگذار ماندند.

دودمان بوییان که نواحی مرکزی و غربی ایران و فارس را از تصرف خلفا آزاد کردند در سده چهارم از لاهیجان بر خاستند. این سلسله دیلمی در دوران فرمانروایی خود به بغداد لشکر کشیدند و خلیفه عباسی را شکست دادند.

تاریخ لاهیجان در دوره بعد مبهم است؛ ولی احتمال دارد که جستانیان پس از این که مناطق مرتفع دیلم به دست مظفریان یا سالاریان یا لنگریان طارم افتاد از قدرتشان در آنجا دفاع کردند و این «شاه جستانی دیلم» بود که در قزوین در برابر سلجوق طغرل بیگ در ۴۳۴ گردن فرو نهاد.

آب و هوا

نقشهٔ آب و هوایی ایران. آب و هوای لاهیجان از نوع معتدل خزری است.

در تابستان اقلیم لاهیجان گرم و مرطوب است. در زمستان ابتدا بادهای گرم شدید می‌وزد و سپس برف می‌بارد. رطوبت نسبی ۷۶ تا ۷۹ درصد بوده و گاهی به صد درصد می‌رسد.

جانداران

چهارپایان وحشی: ، روباه، شغال، ، خرگوش،

  • پرندگان این منطقه انواعی دارند برخی وحشی و برخی اهلی هستند و نمونه‌هایی از آنها عبارت‌اند از:

مرغ، اردک، غاز، بوقلمون به وفور در این منطقه دیده می‌شود و همین طور قرقاول (تورنگ) و غاز وحشی (کلاگن) خوتکا، چنگر، قوش (الغ)، بلدرچین] (وشوم)، باز، بلبل، سینه‌سرخ، لک‌لک،مرغ ماهی‌خوار، حواصیل، کبوتر، تیهو، جغد، گنجشک (چیشنک)، شرستی (حاج حاجی)، دارکوب، درنا، دم‌جنبانک (دمبلا سکینه)، سبزقبا(کوکلاچ)، دریا سلیم، یهره، سَرَت، کلاغ (کلاچ)، سار (سیته)، هدهد (شانه بسر)، شاهین، شل حینو، عقاب، قوش، کبک، کرکس، زاغچه(کشکرت)، کلکافیس، فلامینگو (مرغ حسینی)، چرخ (واشک)، پلیکان، چکاوک، مرغ سقّا و غیره.

ماهیان: ماهی سفید، ماهی آزاد، قزل آلا، کفال ماهی، ماهی سوف، اردک ماهی، کپور ماهی، اسپلی، ماهی سیم، ماهی شک، کیلکا،اوزون برون، قاس ماهی، فیل ماهی، گاو ماهی، شیبا ماهی، مارماهی، ماهی ماش، کولی ماهی و 

حشرات: مورچه (پیتار)، انواع سوسک (وی یَی)، ملخ، زنبور عسل، انواع زنبور (سیفتال)، انواع عنکبوت (لابدون)، خرمگس (گومگز)، ساس،کک (سپول)، خرخاکی، جعَل (گِه گال)، مگس، پشه، جیرجیرک (جیک)، زنجره، اقسام پروانه، بید، موریانه

محلات اصلی و فرعی :

 لاهیجان ۷ محله اصلی دارد. لاهیجان امروز در بخش جنوب شرقی در پای شیخان کوه (شیطان کوه) خود را می‌نمایاند و دیروز در محله‌هایی که نامشان یادآور روزگارانی است که لاهیجان تختگاه فرمانروایان بیه پیش بود. برخی از محلات لاهیجان بر پایه حرفه افراد آن نامگذاری شده‌است، همانند: میدان و شعربافان، خمیرکلایه و گابنه. و برخی بر پایه نزدیکی به عوارض جغرافیایی هماننده پرده‌سر. و برخی بر پایه نزدیکی به زیارتگاه‌ها بر پا شده‌اند و نام گرفته‌اند همانند: امیرشهید.

محلات دیگر عبارتند از: جیرسر (شمال)، خیابان فیاض (مرکز شهر)، حسن بیگدشت (شمال غربی)، نخجیرکلایه (شمال شرقی)، حاجی‌آباد (غرب)، کاروانسرابر(غربی)، آسور ملی (میان محله‌های خمیرکلایه و کاروانسرابر)، جواهر پشته (در محله میدان و میانه شهر)، آقا سید محمد یمنی (جنوب)، کرد محله (محمله قرکلمای مهاجر) (جنوب میانه)، کوبیجار (جنوب شرقی)، محله نمک آبی (جنوبی‌ترین پاره شهر)، بوجایه (جنوب)، کوی زمانی (جنوب)، شهرک جانبازان (جنوب شرقی)، محله استخر (محله نوساز که بر سینه غربی شاه‌نشین کوه (شیطان کوه، شیخان کوه) یوسف آباد و... جای گرفته‌است،

دهستان‌ها

نوبیجار،آهندان، بازکیاگوراب، لفمجان، لیالستان، لیل، شیرجه پشت، رودبنه، دره جیر، نخجیر کلایه، حاج سلیم محله، سپهر پشت و گورندان از دهستانهای لاهیجان هستند.

توریسم

از ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ مسؤولین تلاش کرده‌اند ظاهر شهر که جذابترین و توریستی ترین شهر گیلان شمرده می‌شود را بهبود دهند. بنابراین استخر (سل) شرق شهر که برای آبیاری مورد استفاده قرار می‌گرفت برای فعالیتهای تفریحی و پیاده روی بهبود یافته‌است. در روزهای تعطیل بسیاری از ساکنین شهر و منطقه به آنجا می‌روند. یک تله کابین به قله کوه که بر شهر مشرف است وصل شده و پانورامایی بر فراز جلگه و دریای خزر را فراهم می‌کند. ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در ۱۹۸۸ موجب رونق و افزایش پتانسیلهای شهر شده‌است.

اماکن دیدنی[ویرایش]

لاهیجان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی از توریستی ترین مناطق شمالی ایران است.

نمایی از استخر میان شهر از بالای شیطان‌کوه

شهرستان لاهیجان دارای جاهای دیدنی و آثار تاریخی زیادی است که از آن جمله می‌توان اماکن ذیل را نام برد:

طبیعی و تفریحی[ویرایش]

کنار استخر لاهیجان در شب
Lahijan - PKF8586.jpg
کلبه چوبی در باغ ملی لاهیجان
استخر لاهیجان
  • شیطان کوه
  • بام سبز
  • استخر لاهیجان
  • تله کابین لاهیجان (فاز اول تله‌کابین لاهیجان که از فراز بام سبز آن آغاز شده، در سال ۱۳۸۴ شمسی راه‌اندازی گردید)
  • پارک بعثت (باغ ملی)
  • پارک جنگلی میرصفا
  • تالاب بین‌المللی امیرکلایه: این تالاب محافظت شده، به وسعت بیش از هزار و دویست هکتار، در ۳۶ کیلومتری شمال شرق لاهیجان و در کنار دریای خزر واقع شده‌است و زیست‌گاه انواع پرندگان، خرندگان، ماهیان و دوزیستان محسوب می‌شود.
  • تالاب سوستان
  • روستای سرچشمه و کوه عطاکوه در جاده شوسه‌ای که از پشت روستای سرچشمه به بالای کوه کشیده می‌شود در دامن جنگلی باصفا و باغات چای و نمای زیبا از روستاهای اطراف از جمله سطلسر-سیاهرودبار-کوره و کاه بیجار و روستاهای شهرستان لنگرود. از بالای کوه نیز دریای خزر را می‌توان دید. مردم روستاهای اطراف در روز سیزده بدر برای تفریح به دامن طبیعت زیبای این منطقه می‌آیند. در روزگاران کهن نیز یکی از مکانهای معروف منطقه به شمار می‌رفت و اسم تاریخی آن در دامنه‌های کوه<بازار ده> بود. یکی دیگر از جای تفریحی این کوه پر رمز و راز که در روستای ستار آباد واقع است غار ایست بنام<شوپر چال.> (شوپر نام محلی خفاش و چال نیز یعنبی گودال)
  • روستای ماهی موشه و آبشار دیدنی آن
  • روستای بکر و جنگلی گردکوه (روستای کوهپایه‌ای جنگلی که دارای درختان کهنسال افرا و بلوط و توسکا می‌باشد.)
  • روستای بکر و زیبای چی‌چی‌نی کوتی (به معنای لانه گنجشک) که در کوهپایه‌های آن گونه‌های جانوری مختلف از جمله خرس قهوه‌ای، شغال و روباه و کفتار و نوعی خوک خاکستری در این جنگل‌ها زندگی می‌کنند.

تاریخی[ویرایش]

در لاهیجان ۲۶ اثر تاریخی ثبت شده وجود دارد. چهار پادشاهان، بقعه شیخ زاهد گیلانی،حمام گلشن، مسجد اکبریه،بقعه متبرکه و باستانی آقا سید علی کیا (فرزند امام کاظم) در روستای لیالمان، بقعه میر شمس الدین، بقعه امیر شهید، خانه صادقی و پل خشتیاز مهمترین این آثار هستند که مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.[۲۴] آثار تاریخی لاهیجان به دلیل بی توجهی مسئولین در حال تخریبند.[۲۵] در هفت محله سنتی لاهیجان (خمیرکلایه، اردوبازار، زمیدان که چهارپادشاه هم خوانده می‌شود، گابنه، شعربافان، پردسر و کاروانسرا بر) بناهای ماندگاری به گذشته درخشان شهر ادای احترام می‌کنند. مقبره چهارپادشاه با درهای چوبی کنده کاری شده و نقاشی‌های دیواری اش که به پایان قرن چهاردهم باز می‌گردد و آرامگاه سید خرم کیا و دیگر فرمانروایان خاندان است، به همراه مسجد مجاورش نمونه‌ای شایان ذکر است. در سوی دیگر میدان، مسجد جامع که دیوارش کتیبه‌ای کنده شده بر مرمر دارد فرمانی از شاه سلطان حسین صفوی در شوال ۱۱۰۶ را بر خود دارد که روسپی گری، قماربازی، مصرف مواد مخدر و جنگ حیوانات را ممنوع می‌کند. شعرباف محله در مجاورت مقبره آقا سید محمد یمنی، که اصالتاً از یمن بود، علاوه بر شش سنگ قبر حکاکی نشده که توسط شش نارون سیبری احاطه شده قرار دارد. برخی مؤمنین پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها برای نماز و نیایش در آنجا جمع می‌شوند. در ارتفاعات لاهیجان مقبره کاشف السلطنه قرار دارد و یک موزه چای از تلاشهای او برای این که لاهیجان پایتخت صنعت چای ایران شود تجلیل می‌کند. این شهر مقر شرکت سهامی چای ایران است که در ۱۹۵۶ تاسیس شده‌است.[۲] بقعه شیخ زاهد گیلانی که مربوط به قرن هشتم هجری است و در جاده لاهیجان - لنگرود واقع شده نامعمول‌ترین بنا در گیلان و هرمی چهار سو است.

از جمله بناهای تاریخی دیگر لاهیجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقاشی روی دیوار خارجی مسجد چهار پادشاه
  • بقعه میر شمس‌الدین
  • مسجد اکبریه ساخته شده در ۱۲۳۹ به فرمان فتحعلی شاه
  • مسجد جامع لاهیجان[۲۶]
  • پل تاریخی سیمرود بر روی رود لاهیجان در محله پردسر، ساخته شده در ۸۹۲ ه ق و بازسازی شده در ۱۲۷۱ به دست حاجی قربان لاهیجی[۲۶]
  • بقعهٔ شیخ ابوالوجیه در روستای کهله بر در زاکله بر تابوت دان آن تاریخ ۹۴۸ ه ق را دارد[۲۶]
  • بقعه میر شمس الدین در اردوبازار که تابوت دان آن تاریخ ۱۰۱۷ ه ق را دارد[۲۶]
  • بقعه سید رضا داور کیا در بجاربنه که تابوت دان آن تاریخ ۱۰۱۸ ه ق را دارد[۲۶]
  • بقعه آقا سید علی بن موسی الکاظم در موتر محله نوبیجار به تاریخ ۱۲۲۴[۲۶]
  • بقعه آقا میر شهید در اردوبازار که باور بر این است که آقا سید احمد بن امام موسی الکاظم در آن مدفون است به تاریخ ۱۲۲۴[۲۶]
  • بقعه سید ناصرالدین بن موسی الکاظم در روستای گوکه به تاریخ ۱۲۳۵[۲۶]
  • بقعه آقا میر صادق در محله جیرسر به تاریخ ۱۲۴۲[۲۶]
  • بقعه آقا سید امیر کیا بن موسی الکاظم در روستای شیرجوپشت رودبنه به تاریخ ۱۲۴۲[۲۶]
  • بقعه آقا ابراهیم در محلهٔ گابنه روبروی مسجد اکبریه به تاریخ ۱۲۴۲[۲۶]
  • بقعه مراد دهنده در روستایی به همین نام[۲۶]
  • بقعه سید ابوجعفر بن امام علی الرضا معروف به بقعهٔ فوشا در محلهٔ سادات بارگو سرا[۲۶]
  • بقعه ملا میر شمس الدین در روستای لشیدان[۲۶]
  • بقعه سید حسن بن امام موسی الکاظم در روستای لفمجان[۲۶]
  • امامزاده آقا سید رضا کیا، بازمانده امام علی النقی متعلق به قرن هشتم هجری[۲۷]
  • امامزاده آقا سید حسین، بازماندهٔ امام موسی الکاظم. واقع در روستای دموچال، دارای بقعهٔ مستطیلی با چهار ایوان در چهار طرفو ستون‌های چوبی. نقاشی‌های درون و بیرون بقعه صحنه‌های مذهبی را به تصویر می‌کشند.[۲۷]

لاهیجان دارای شش دانشگاه دولتی و نیمه دولتی و غیرانتفاعی است

لاهیجان دارای دو بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی است

لاهیجان دارای 4 سینما میباشد و...


زمین  مسکونی 300 مترحومه کومله

زمین مسکونی 300 مترحومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

توضیحات بیشتر املاک
زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

توضیحات بیشتر املاک
فروش  سوییت  لنگرود جاده چمخاله  فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

فروش  سوییت لنگرود جاده چمخاله فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

توضیحات بیشتر املاک
فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد